وکام

سینتیک پرو وکام 27 اینچ به بازار آمد

Wacom Cintiq Pro 27 Inch Creative Professional Pen Display

سینتیک پرو وکام 27 اینچ قلم و نمایشگر حرفه ای شرکت وکام از خانواده سینتیک پرو به تازگی به بازار معرفی شد. تا کنون سینتیک های پرو وکام در سه سایز 13، 16، 24 و 32 اینچ تولید شده است. در حال حاضر سایز 27 اینچ پرو نیز به آنها اضافه شد. کیفیت صفحه نمایش این مدل 4K (3840*2160 Pixel) با قابلیت تشخیص رنگ 107 بیلیون رنگ (30bit) و شدت روشنایی 400cd/m2 می باشد. قابلیت تشخیص طیف رنگ سینتیک پرو 27 اینچ هم مانند سایر مدلهای پرو حدود 99 درصد Adobe RGB و بسیار بالاست. سایز صفحه نمایش  این مدل 26.9 اینچ با محدوده فعالیت 59 در 33 سانتیمتر است که محدوده مناسبی برای فعالیت های دیجیتال مانند نقاشی حرفه ای و طراحی صنعتی دو بعدی و سه بعدی محسوب میشود. در گذشته نیز سینتیک 27QHD توسط شرکت وکام تولید شده است و بعد از مدتی توقف تولید قلم و مانیتور حرفه ای وکام با مشخصات و کیفیت قلم و مانیتور بهتر را روانه بازار کرد. در واقع این سایز برای آندسته از علاقه مندان که سایز 24 اینچ برای آنها کوچک و سایز 32 اینچ بزرگ میباشد، مناسب است. یکی از قابلیت های جدید این مانیتور سازگاری با سیستم عامل لینوکس، علاوه بر سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش است.

سینتیک پرو

قلم سازگار با سینتیک پرو وکام 27 اینچ مدل وکام پرو پن نسل 3 میباشد. این قلم نیز مانند مدل پرو پن نسل دوم، قابلیت تشخیص زاویه تا 60 درجه و درک فشار تا سطح 8192 را دارد. تکنولوژی این قلم نیز الکترومگنتیک بیسیم است و برای کار کردن به باطری نیازی ندارد. کیفیت این قلم روی صفحه نمایش 5080lpi است و قابلیت ترسیم خطوط بسیار باریک بدون تاخیر و بریدگی خطوط همراه با القاء حس طبیعی ترسیم روی مانیتور را دارد. قلم نسل سه وکام از نظر مشخصات فنی مانند نسل دو میباشد ولی از نظر ظاهری متفاوت شده است و ضخامت آن اندکی باریکتر (Slim) شده است که در صورت لزوم میتوان با یک اکسسوری لاستیکی ضخامت قلم را افزایش داد.

پایه وکام سیینتیک پرو 27 اینچ

در پایان با بررسی دقیق مشخصات سینیک پرو 27 با سایر مدلهای 16، 24 و 32 اینچ وکام، میتوان گفت که این مدل به غیر از سایز مانیتور و محدوده فعالیت قلم تفاوتی از نظر حساسیت به فشار و کیفیت قلم و مانیتور ندارد و شرکت وکام با تولید این محصول انتخاب سایز متنوع تری را در احتیار کاربران و علاقه مندان به طراحی دیجیتال و سایر فعالیت های گرافیک قرار داده است.

سینتیک پرو 27 اینچ وکام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *