وکام

شرکت وکام (Wacom)

نمایندگی وکام در ایران

وکام یا وکوم (wacom)

 نام یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تبلت‌های گرافیکی یا همان قلم نوری و اجزاء مربوط  به آن فعالیت می‌کند. این شرکت در سایتامای ژاپن قرار دارد. امروزه با توجه به طیف وسیع مخاطبین قلم نوری، وکام مدل های متنوعی براساس نیاز کاربران تولید میکند.تنوع محصول ازنظر نوع، سایز و کیفیت باعث میشود که کاربران حق انتخاب بیشتر و دقیقتری درتهیه محصول وکام مورد نظر خود داشته باشند.

1.Pen Tablet

قلم و صفحه های وکام که شامل سه زیرمجموعه وان بای وکام (one by wacom)، اینتوس (intuos) واینتوس پرو (intuos pro) میشود واز پرفروش ترین محصولات وکام هستند. تنوع سایز، قابلیت اتصال بیسیم، حساسیت به فشار و درک زاویه، ازخصوصیات بارز این دسته از محصولات وکام میباشند.

   pen-tablet

2.Pen Display

سری سینتیک وکام (قلم و مانیتور) که در سایزهای 13,16,22,24,27،32 اینچ تولید میشوند. طراحی مستقیم با قلم برروی مانیتور تمرکز بالا و کیفیت تصویر بسیار بالا از مزایای این دسته از محصولات وکام است.

سینتیک پرو وکام

 

3.Pen Computer

موبایل پرو استودیو از سری محصولات جدید وکوم است که به کاربر اجازه میدهد با استفاده از یک قلم و کامپیوتر سبک، قوی، قدرتمند و قابل حمل کارهای خود را انجام دهد.در حال حاضر این تبلت های ویندوز دار در سایزهای 13 و 16 اینچ با مشخصات متنوع در 6 مدل مختلف تولید میشود.

وکام ایران

4.Smart Pad

پدهای هوشمند نیز از دیگر محصولات جدید وکوم هستند که دردو سایز (A5) و (A4) تولید میشود و امکان نقاشی، طراحی و نوشتن با خودکار (ball point) و (finetip) روی کاغذ معمولی و انتقال و ویرایش آن را بصورت دیجیتال فراهم میکند.

Wacom Bamboo Folio

5.Stylus

کمپانی وکام در زمینه تولید قلم های هوشمند برای کار برروی گوشی و تبلت های هوشمند باسیستم عامل ویندوز، اندرویید و اپل نیز فعالیت دارد و قلم هایی با ضخامت نوک 1.9 میلیمتر و قابلیت درک فشار و وضعیت مچ دست، برای طراحی و نوشتن تولید کرده است.

وکام بمبو استایلوس

خرید و تهیه محصولات وکام احتیاج به مطالعه و مشاوره دقیق دارد. مجموعه ما به خریداران توصیه میکند که قبل از خرید از صحت و اصالت کالا و محل خرید اطمینان حاصل کنند.متاسفانه تعدادی ازسایت های اینترنتی بااستفاده ازعباراتی مانند نمایندگی انحصاری وگارانتی ازاعتماد مشتریان سوء استفاده کرده و اقدام به فروش محصولات نامرتبط  با قیمت های بالاتر میکنند.بهترین راه تشخیص نمایندگی مراجعه به محل شرکت و مشاهده محصولات و سابقه فعالیت آنهاست.

پشتیبانی آنلاین و دردسترس بودن خدمات نرم افزاری و لوازم جانبی از تعهدات همیشگی شرکت وکام است.

خرید آسوده و مطمئن کلیه محصولات وکام در نمایندگی و مرکز فروش وکام در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *