وکام

اینتوس وکام جدید

اینتوس پرو

قلم نوری اینتوس وکام

کمپانی وکام در سال 2018 سه مدل قلم نوری اینتوس را روانه بازار کرد. این محصولات جایگزین اینتوس دراو، فوتو، کمیک و آرت شده اند.سری جدید در دو سایز کوچک (Small-A6) و (Medium-A5) تولید میشوند. سایز کوچک هم در دومدل ساده و بلوتوث تولید شده است.اینتوس جدید وکام از نظر کیفیت تبلت مشابه سری گذشته اینتوس هستند. قلم متفاوت با حساسیت به فشار (4K-4096level) و قابلیت استفاده از نوکهای متفاوت (Felt&Flex-Nibs) مانند مدلهای اینتوس پرو، از ویژگیهای بارز قلم اینتوس جدید وکام است.

قلم اینتوس

اضافه شدن دکمه روشن-خاموش به تبلت و قابلیت استفاده بیسیم ( Bluetooth) از دیگر تفاوت های این مدل با مدل های قدیمی است.نکته قابل توجه حذف قابلیت (Touch) از کلیه مدل های جدید است. نکته مهم دیگری باید به آن اشاره کنم اینست که سایز و حجم تبلت اینتوس کاملا بهینه و کوچک شده است بدون اینکه محدوده فعالیت آن کاهش پیدا کند واین ویژگی باعث میشود که حمل و نقل آنرا راحتتر شود و فضای کمتری را روی میز کار شما اشغال شود. با خرید مدل های متفاوت اینتوس شما می توانید یک سری از نرم افزارهای مکمل با ارزش را با توجه به زمینه فعالیت خودتان به صورت رایگان دانلود کنید. تعداد نرم افزارقابل دانلود با توجه به نوع مدل خریداری شده متفاوت است. برای دانلود ابتدا باید در سایت وکام ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که انتخاب نرم افزار فقط برای یک سیستم عامل امکانپذیر است.

در حال حاضر شما میتوانید هر سه مدل اینتوس را در دو رنگ متفاوت مشکی و مشکی-سبز پسته ای را از مجموعه وکام ایران خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *