وکام

وکام سازگار با کروم بوک

وکام و کروم بوک
وکام و کروم بوک

وان بای وکام سازگار با کروم بوک

با قلم و تبلت وکام وارد کلاس های دیجیتال آنلاین شوید.

وکام و کروم بوک

شرکت وکام اعلام کرد قلم و تبلت گرافیکی مدل وان بای وکام از امروز با دستگاههایی که از سیستم عامل کروم استفاده میکنند تحت عنوان کروم بوک سازگار شده است. با توچه به اینکه کروم بوک ها با داشتن قابلیت های جدید و خاص خودشان  محصولات مناسبی برای آموزش و تدریس آنلاین هستند، معلمان و دانش آموزانی که از این دستگاه ها استفاده میکنند، میتوانند از این به بعد با کمک قلم نوری های مدل وان بای وکام براحتی فعالیتهایی مانند آموزش آنلاین، مشارکت در کلاس مجازی، خلاقیت، حاشیه نویسی و درج متون دستنویس را با روشهایی که هرگز در قبل تجربه نکرده اند، به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

تخته سیاه دیجیتال شما

وکام و کروم بوک

تجسم

وکام و کروم بوک

مشارکت

وکام و کروم بوک

خلاقیت

www.wacomiran.com

وکام و کروم بوک

با قلم وان بای وکام مطالعه کنید

امروزه با توجه به شرایط بوجود آمده و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش از راه دور بسیار رایج و اجتناب ناپذیر شده است. قلم وکام با خصوصیاتی مانند دقت بالا، عدم تاخیر، درک فشار مناسب، طراحی ارگونومیک احساسی کاملا شبیه به کار با قلم روی صفحه به معلم و دانش آموز منتقل میکند. این مدل محصولی ایده آل برای  تدریس آنلاین دروس علمی مانند ریاضی، فیزیک، فیزیولوژی و بیولوژی می باشد. به راحتی کارهایی مانند طراحی، کشیدن اشکال، تولید محتوا، حاشیه نویسی روی متون PDF، نوشتن فرمول و معادله و رسم نمودار که با کیبورد و موس به سختی انجام می شود را با قلم و تبلت دیجیتال وان بای وکام انجام دهید.

ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

امروزه آموزش و تدریس بیشتر به صورت آنلاین شده است. با توجه به افزایش استفاده از دستگاه هایی که از سیستم عامل کروم استفاده میکنند، سازگاری قلم و تبلت وان بای وکام با این نوع سیستم عامل سبک و روان، به دانش آموزان و معلمان کمک میکند که در بستر این سیستم عامل و با کمک اپلیکیشن های مناسب برای کار در فضای مجازی، ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و معلمان با شاگرد ها و همکاران خود در تعامل باشند.

∗قلم دیجیتال وان بای وکام فقط روی تبلت خود وکام کار میکند.

وکام و کروم بوک
وکام و کروم بوک

اتصال راحت بدون نیاز به درایور

برای راه اندازی قلم و تبلت وکام مدل وان بای روی سیستم عامل کروم نیاز به درایور نیست. تبلت وان بای را با کابل USB به دستگاه کروم بوک وصل کنید و از قلم آن در اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مناسب برای فعالیت های دیجیتال سازگار با سیستم کروم استفاده کنید.

∗بعضی از دستگاه های کروم بوک برای اتصال نیاز به آدابتور USB دارند.

روی درس و کلاس خود متمرکز بمانید

قلم و تبلت دیجیتال وان بای وکام کمک میکند که در هنگام آموزش مجازی و تدریس آنلاین و برقراری تماس های تصویری تمرکز کاربر به حداکثر ممکن برسد. با قرار گرفتن نشانگر موس زیر نوک قلم وان بای، معلم یا دانش آموز براحتی میتواند در حلیکه چشمشان به صفحه نمایش کروم بوک است، با قلم بدون نگاه کردن به تبلت کارهای خود را انجام دهد.

وکام و کروم بوک

www.wacomiran.com

طیف زیادی از اپلیکیشن ها در خدمت شما

وکام و کروم بوک

بالاترین کارآیی را از کروم بوک بگیرید

وان بای وکام بصورت گسترده ای با دستگاههای کروم بوک سازگار شده است. با استفاده از قلم و تبلت دیجیتال وکام در اپلیکیشن Google Canvas نمودارهای خود را ترسیم کنید و با همکلاسی ها و معلم خود در  وایت برد Jamsboard مشارکت و تعامل داشته باشید و با اپلیکیشن Google Keep یادداشت کنید و مراحل پیشرفت خود را پیگیری کنید.

 

وکام و کروم بوک

 خلاقیت خود را افزایش دهید

اگر فکر میکنید که در زمینه فعالیت های گرافیکی دیجیتال استعداد و پتانسیل بالقوه ای دارید که احتیاج به پیشرفت و شکوفا شدن دارد. دستگاه کروم بوک خود را روشن کنید، اپلیکیشن CLIP STUDIO PAINT را باز کنید و پس از انتخاب ابزار قلم در این نرم افزار مفید، با کمک قلم و تبلت دیجیتال وان بای وکام، استعداد خود را شکوفا کنید.

www.wacomiran.com

مجموعه نرم افزارهای طراحی شده برای آموزش آنلاین

شرکت وکام با توجه شرایط حال حاضر و ضرورت برگزاری کلاسهای آنلاین علاوه بر محصولات سخت افزاری مناسب و بسیار با کیفیت برای تولید محتوا و متن یکسری از مجموعه نرم افزارهای کاربری و سودمند در این زمینه را نیز در اختیاران خریداران محصولات وکام قرار میدهد. شما می‌توانید با خرید هر یک از محصولات زیر مجموعه وان بای وکام دسترسی رایگان 3 ماهه به اپلیکیشن‌های مفیدی که برای آموزش مجازی با محصولات وکام طراحی شده‌اند را داشته باشید. این مجموعه نرم افزارهای کاربردی، برای معلمان و دانش‌آموزان فرصتی را فراهم می‌کنند تا به راحتی در کلاس با یکدیگر همکاری کنند و ایده‌های خود را برای دیگران به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن ها با سیستم عامل های اندرویید، ویندوز 10، مکیتاش 10.13 به بالا و سیستم عامل کروم Chrome OS سازگارند و نسخه های تحت وب آنها نیز برای موتورهای جستجوی (Chrome, Firefox, Edge, Safari, Opera) موجود است.

وکام و کروم بوک

www.wacomiran.com

با آرامش خاطر استفاده کنید 

همانطور که گفته شد برای کار با قلم و تبلت دیجیتال وکام وان در سیستم عامل کروم Chrome OS نیازی به دانلود و نصب درایور نمی باشد. کافیست تبلت را با کابل usb به کروم بوک متصل کنید و با قلم سبک، ارگونومیک و با کیفیت آن در نرم افزار مرتبط با فعالیت خود با آرامش خاطر و بدون نگرانی از تداخل با سایر برنامه ها و یا از دست دادن دیتا و اطلاعات شخصی کار کنید.

وکام و کروم بوک

وکام ایران نمایندگی محصولات وکام

با خرید محصولات اصلی و اورجینال شرکت وکام با گارانتی معتبر وکام ایران نمایندگی محصولات وکام، کلیه فعایلیت های دیجیتالی طراحی و نوشتاری خود را با پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان مجموعه وکام ایران با خیال آسوده انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *