وکام

مانیتور طراحی جدید 16 اینچ وکام به بازار آمد

سینتیک پرو 16

New Wacom Cintiq 16 inch

کمپانی وکام محصول جدید خود را از سری قلم و صفحه نمایش (سینتیک) روانه بازار کرد. این مدل با صفحه نمایش 15.6 اینچی و کیفیت  فول اچ دی درواقع ارزانترین محصول سینتیک وکام میباشد. شرکت وکام هدف خود از تولید این محصول را ارائه صفحه نمایش طراحی با قیمت مناسب، برای دانش آموزان و هنرجویانی که توان خرید مدل های سینتیک پرو را ندارند، عنوان کرده است. این مدل انتخاب مناسبی برای افرادی است که تمایل زیادی دارند فعالیت خود را از اینتوس به سینتیک ارتقا دهند و مستقیما بروی مانیتور کار کنند. قیمت این مدل تقریبا نصف قیمت سینتیک پرو 16 اینچ و حتی ارزانتر از سینتیک اچ دی 13 اینچ و سیتیک پرو 13 اینچ میباشد. البته نباید ازاین نکته غافل شد که وکام نیم نگاهی هم برای رقابت با مدل های ارزان قیمتی که توسط شرکت های دیگر نظیر هویون ،آرتیسول، ایکس پی پن ….که اخیرا به بازار آمده اند، و تبلیغات زیاد و اغلب کاذب بخصوص در سایت های پر مخاطب کرده اند، دارد و نمیخواهد سهم بازاراین دسته از کاربران را از دست بدهد.

قلم نسل جدید وکام :

همراه با این مدل قلم جدید وکام (Wacom Pro pen2) می آید. حساسیت به فشار (8192Level) و توانایی درک زاویه، کوچکترین حرکت دست شما را حس میکند و فضای کاری مشابه با اینتوس پرو جدید را فراهم میکند. همچنین این مدل با قلم اینتوس سه بعدی (wacom 3D Pen) سازگار است که بایستی جداگانه تهیه شود.

pro pen2

اتصال به کامپیوتر :

اتصال سینتیک 16 به کامپیوتر از طریق کابل (USB TYPE-A) و (HDMI) امکانپذیراست و با هردو سیستم عامل  ویندوز و مکینتاش سازگار است. در واقع یک کابل سه به یک که انتقال تصویر، دیتا و برق را انجام میدهد.

پایه مانیتور :

سینتیک 16 با پایه های خود در دو حالت تخت و زاویه 19 درجه قابل استفاده است. برای استفاده در زوایای متنوع و مختلف از 16 تا 80 درجه، بایستی پایه (wacom stand) مخصوص این مدل را جداگانه خریداری کنید.

کلید های میانبر :

مانیتور جدید “16 وکام قابلیت مولتی تاچ ندارد. این موضوع برای افرادی که امکاناتی از قبیل زوم و چرخش تصویر برایشان مهم است، بایستی مورد توجه قرار بگیرد. از دیگرنکات قابل ذکر، نبود کلیدهای میانبر برروی مانیتور است. در صورت لزوم بایستی ریموت کنترل وکام را جداگانه تهیه کرد. این مدل سینتیک از نظر مواد استفاده شده در ساخت تفاوت چندانی با سایر مدلهای سینتیک ندارد. ولی کاربران بسیار حرفه ای مانند طراحان صنعتی و عکاسان حرفه ای بایستی قبل از خرید این دستگاه به نکاتی از قبیل کنتراست و وسعت رنگ صفحه نمایش توجه داشته باشند. جدول مقایسه ای زیر اطلاعات بهتر و مناسبی برای مقایسه سه مدل از صفحه نمایش های وکام در اختیار شما قرار میدهد.

سینتیک وکام

برای  خرید و اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی وکام ایران مراجعه کنید

www.wacomiran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *